- snel reactie gevraagd31 juli 2011 om 18:52
Heyhey,
Ik ben nu in frankrijk aan het werk. Maar ben erg ziek 39 graden koorts etc… Ik ben bekend met astma en recidiverende longontstekingen en luchtweginfecties. Ben bang dat ik er weer een te pakken heb, hoesten groen slijm koorts veel slapen het gevoel van een olifant op me borst. Ik zou nu graag naar huis willen voor naar me eigen arts te kunnen gaan maar volgens de verzekering moet ik eerst een verklaring van een arts hebben met daarin beschreven of het verantwoord is om te werken en om alleen terug naar huis te reizen. Nu heb ik de nightcare gebeld maar daar doenz e dit niet de arts in frankrijk ook niet zegt hij hoe kom ik nou aan zo’n verkaring?
4 reactiesReagerenlevana31 juli 2011 om 21:13Ik reageer ff voor haar want zij zelf s te ziek…. Nu is ze ook gal gaan spugen… Kan dit kwaad???
ReagerenSerge31 juli 2011 om 21:52Kun je misschien even met jouw verzekering bellen? Anders zou ik gewoon naar de spoedeisende hulp van het ziekenhuis gaan voor onderzoek en een diagnose.
ReagerenAnoniem31 juli 2011 om 21:58Ik denk niet dat verzekering een dure eris vergoedt omdat jij voorkeur hebt voor jouw eigen arts. Jij kan volgens de verzekering waarschijnlijk net zo goed behandeld worden door een Franse arts. Tenzij je gerepatrieerd dient te worden. Ik zou het ook gewoon even overleggen met jouw verzekering. Heb je inmiddels een behandeling voor jouw klachten die idd op een longontsteking zouden kunnen wijzen?
ReagerenLies31 juli 2011 om 22:32Morgen gewoon even naar de arbo-arts waar jij werkt.
Reageren