- Anoniem.319 augustus 2024 om 06:04
Goedendag, ik heb al bijna 3 weken last van heesheid, keelpijn, moe, droge hoest met slijm. Ik ven vorige week bij de huisarts geweest. En gaf dit als antwoord. Bli. Maar nu heb ik de laatste twee dagen koorts, en geef na veel moeite dik groen slijm op. En als ik net gehoest heb, is mijn stem helemaal weg. Gebruik al slijmoplossers. En honing. Moet ik ju weer contact leggen met de huisarts.? Of even aankijken zoals werd gezegd.
8 reactiesReagerenRomy19 augustus 2024 om 06:50Zou wel even terug bellen naar de huisarts ja. Misschien krijg je een antibiotica.
ReagerenAnoniem.320 augustus 2024 om 08:46Dank voor uw reactie. Heb de vraag gesteld, en wacht op een antwoord. Ben wel benieuwd.
ReagerenSuus20 augustus 2024 om 09:20Je kunt dergelijke vragen beter gewoon rechtstreeks aan je huisarts stellen.
Reageren
Dan kan die ter plekke beoordelen of je weer langs zou moeten komen of medicatie nodig bent.
Je huisarts heeft je 3 week geleden gezien, laat jij bij verandering van je situatie niks horen, gaat hij/zij er vanuit dat je weer opgeknapt bent.Anoniem.320 augustus 2024 om 21:33Dank voor je reactie. Maar ze heeft volgende week woensdag pas tijd. Dat duurt mij te lang.
ReagerenJohn (moderator)
20 augustus 2024 om 21:43Dat is ook te lang. Je moet eerder een afspraak kunnen krijgen. Niet laten afschepen door een assistente
ReagerenAnoniem.322 augustus 2024 om 20:03Ik heb jullie advies opgevolgd. En ik krijg een antibiotica. Dank voor jullie advies.
ReagerenAnoniem.326 augustus 2024 om 11:06Als je de kuur slikt, en je merkt na 4 dagen weinig verschil. Moet je dan overleggen met de arts. Of even de kuur afwachten.
ReagerenSuus26 augustus 2024 om 11:16De kuur heeft tijd nodig om zn werk te gaan en heeft pas optimaal resultaat als hij is afgerond.
Reageren