Zoeken Vraag het forum

pijn op linkerborst, veel hoesten als ik lig en snel buiten adem

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb nu sinds een aantal weken veel last van een pijn op me linkerborst. Bij het borstbeen ongeveer. Ik heb in 2009 en 2010 longembolieen en loninfarct gehad, dit voelt heel anders. Ik ben heel snel moe en als ik een gesprek voer met familie en of vrienden, kan ik soms nauwelijks meer uit me woorden komen.

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Daarbij moet ik veel hoesten. Opeens komt dat opzetten, vooral als ik lig. Maar doorgaans ook vaak. Voorheen had ik hier nooit last van. Nu lig ik erdoor wakker, veel slijm ophoesten en spierpijn in me borst, schouders en rug. En heel vermoeid doorgaans. Snel geïrriteerd. (Ik ben 27, rook niet.) Mijn dokter stuurt me telkens naar huis, neem rust. Rust neem ik en het blijft, wordt zelfs erger. Iemand hier ervaring mee of gehad?

Reageren
    John (moderator)

ik denk dat je er toch goed aan doet om terug te gaan en een verwijzing naar de longarts te vragen.

Reageren
    Anoniem

Ik zal maandag toch eens gaan bellen, want het ademhalen wordt ook steeds pijnlijker. Net als rechtop staan/lopen. Zit alleen links op de borst en schouder/schouderblad.

Reageren
Reageer op: pijn op linkerborst, veel hoesten als ik lig en snel buiten adem
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.