- Anoniem2 augustus 2014 om 18:51
Sinds iets meer dan een jaar heb ik last van veel en taai slijm in mijn keel. Op internet opgezocht zag ik dat er zoiets is als een globus gevoel. Ik ga niet naar de dokter als ik. De k dat er niks aan de hand is, dus ik ging er vanuit dat het dat was. Dat gevoel is echter nooit over gegaan en ik heb gemerkt dat ik sinds die tijd ook een erg lage weerstand heb. Ik ben om de haverklap verkouden en heb steeds last van mijn ademhaling slijm en zere-, en droge keel. Een half jaar geleden ben ik toch maar naar de huisarts gegaan die mij vertelde dat het een luchtweginfectie was en dat het na wat antibiotica wel over zou gaan. Ik ben toen ook getest op Pfeiffer, diabetes en schildklier(wat volgens mij niks met mijn klachten te maken heeft op vermoeidheid na) Nu ruim een half jaar later heb ik nog steeds dezelfde klachten en verminderen doen ze niet.
Ik ben ondertussen verhuisd (heb nu een andere huisarts) en ik twijfel of ik er weer voor naar de huisarts zal gaan.
Heeft iemand enig idee wat het is of hoe ik aan deze klachten kom en of ik alweer naar een huisarts moet gaan.1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 augustus 2014 om 20:18Als de klachten blijven aanhouden is dat altijd een reden om de huisarts op te zoeken. Je zou eventueel een verwijzing kunnen vragen naar de longarts.
Reageren