- Anoniem1 juni 2015 om 12:41
Veel slijm in keel. Ik denk dat het uit mijn neus afkomstig is. Het slijm is niet groen. Het blijft maar komen ik krijg het bijna niet weg gewerkt word s,nachts daar door heel vaak wakker. Soms een zere keel van het schrapen.
Wat kan ik doen ?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 juni 2015 om 16:18Je zou eens even naar je huisarts kunnen gaan en naar je neus en keel laten kijken.
ReagerenAlexa5 augustus 2018 om 12:40hoi, ik heb ook al een tijdje last van slijm in me keel, het is vooral met dit extreem warme weer (denk de droge lucht)?! Dan heb ik een klein beetje last van slijm, het voelt niet aan als veel maar het is irritant. En ik hoef er niet van te hoesten. Tevens als ik sochtens wakker wordt heb ik er geen last van. En als ik douche ook niet. Maar loop van de dag is het slijm erweer. Het zit boven me longen.. schrapen heeft niet heel veel zin, dan is het snel terug. En keelpastilles van vicks hebben soms wel/ en soms niet resultaat. Zou dit slijm komen door een infectie of door het warme-droge weer? Heb er al zo’n 2 weken last van. Het is niet benauwend maar wel irritant:(..
alexa
Reagerenkees17 augustus 2018 om 22:32Alexa ik had er ook last van tijdens dit droge weer. ik denk omdat de lucht vervuild was…..omdat het niet geregend heeft…
nu heb ik er geen last van.
Reageren