Zoeken Vraag het forum

Slijm in keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Veel slijm in keel. Ik denk dat het uit mijn neus afkomstig is. Het slijm is niet groen. Het blijft maar komen ik krijg het bijna niet weg gewerkt word s,nachts daar door heel vaak wakker. Soms een zere keel van het schrapen.
    Wat kan ik doen ?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zou eens even naar je huisarts kunnen gaan en naar je neus en keel laten kijken.

Reageren
    Alexa

hoi, ik heb ook al een tijdje last van slijm in me keel, het is vooral met dit extreem warme weer (denk de droge lucht)?! Dan heb ik een klein beetje last van slijm, het voelt niet aan als veel maar het is irritant. En ik hoef er niet van te hoesten. Tevens als ik sochtens wakker wordt heb ik er geen last van. En als ik douche ook niet. Maar loop van de dag is het slijm erweer. Het zit boven me longen.. schrapen heeft niet heel veel zin, dan is het snel terug. En keelpastilles van vicks hebben soms wel/ en soms niet resultaat. Zou dit slijm komen door een infectie of door het warme-droge weer? Heb er al zo’n 2 weken last van. Het is niet benauwend maar wel irritant:(..

alexa

Reageren
    kees

Alexa ik had er ook last van tijdens dit droge weer. ik denk omdat de lucht vervuild was…..omdat het niet geregend heeft…

nu heb ik er geen last van.

Reageren
Reageer op: Slijm in keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Opvliegers: wat zijn het, wat veroorzaakt ze en wat helpt?

4 min leestijd

Hoe lang duurt de overgang en wanneer begint het?

4 min leestijd

Anticonceptie en de overgang: wanneer stop je en hoe herken je de overgang?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.