- Anoniem12 februari 2014 om 10:38
Ik heb al en paar dagen een steek in mijn rechterkant van mijn rug in het midden ongeveer en aan de kant van de ruggengraat.
Het pijn varieert steeds ene dag wordt het minder andere dag wordt het meer. Maar vanaf vandaag merk ik dat ik niet 100% kan in ademen dus kort ademhalingen. Ik ben wel een sporter ik ga 5 dagen in de week sportschool met krachttraining. Maar ik werd er ineens mee wakker in het weekend. En ik maak me wel zorgen want ik kijk een beetje rond op het Internet. En iedereen zegt allemaal ernstige ziektes.Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 februari 2014 om 15:58Het meest voor de hand liggende is toch waarschijnlijk een spierblessure. Maar een long zou de klachten ook kunnen veroorzaken. Ga met de klachten naar je huisarts.
ReagerenAnoniem13 februari 2014 om 10:06Bedankt voor je reactie. Volgens mij is het ook een spierblessure maar ik zal toch eventjes naar de huisarts gaan. maar wat kan ik doen voor de spierblessure iets smeren of wat adviseer jij mij?
ReagerenJohn (moderator)
13 februari 2014 om 16:18Gezien de klachten zou ik adviseren om naar de fysiotherapeut te gaan.
Reageren