Zoeken Vraag het forum

Bultjes op de penis.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben een jongen van 17 uit België,en heb sinds kort een onaangename ontdekking gedaan. Ik dacht eerst dat het een muggenbeet was maar dat is het niet want het wilt maar niet weg gaan. Het ziet er dus uit zoals een muggenbeet of puist(het juikt niet en het doet enkel pijn als ik het aanraak). Nu ik dat heb valt me nu pas eig op dat ik dat over heel mijn penis heb maar die zijn niet zo gezwollen en steken er niet zo uit. Ik heb aan mijn ouders verteld dat ik een muggenbeet heb daar beneden en die zeiden dat dat niet kan (wat ik best geloof aangezien ik niet naakt slaap),en dat het waarschijnlijk een ontsteking is,een SOA kan het niet zijn aangezien ik nog maagd ben. Ik maak me nu echt zorgen op de kans dat ik erdoor ontvruchtbaar zou kunnen geraken,aangezien een bezoek bij de dokter nogal erg genant is maar waarschijnlijk niet uit te sluiten zal zijn wil ik het hier toch even posten om te kijken of ik me hierdoor al een klein beetje gerust kan stellen.

Alvast bedankt!

3 reacties
    Reageren
    Tandor1

Het zal waarschijnlijk een ontstoken haarzakje zijn door een ingegroeide haar. Gewoon even afwachten. Het gaat rijpen en dan kun je het uitknijpen.

De overige witte of huidkleurige bultjes op je penis zullen plekjes van fordyce zijn. Ook dat is volkomen onschuldig en veel voorkomend. Naar mate je ouder wordt zullen ze doorgaans minder zichtbaar worden.
    [attachment=796]Fordyce_2014-01-03.jpg[/attachment]

Reageren
    Anoniem

Het “puistje” bevind zich dicht tegen de eikel,ik denk dat daar geen haaren groeien?

Reageren
    Tandor1

Maar wel op je voorhuid neem ik aan? Probeer eens precies te omschrijven waar het puistje zit.

Reageren
Reageer op: Bultjes op de penis.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.