- dastan4 september 2012 om 16:56
hallo alemaal
sinds afgelopen donderdag merkte ik dat ik verkouden was toen ik savonds thuis kwam op bed gaan liggen en toen ik wakker werd kon ik nog amper slikken van de pijn. paracetamol genommen 2 tableten (1 merk ik amper wat)
de volgende ochtend ook weer en zo het hele weekend door. sinds die zaterdag heb ik fluimucil ofzo dit maakt het slijm dunner waardoor je het makelijker ophoest.nu is het dinsdag en kan ik wel weeer gewoon slikken zonder pijn maar nogwel verstopte neus enz en hoest me eigen helemaal krom de hele dag door. lag net even in bed en werd waker helemaal bezweet gwn zijk nat als ik in adem nu krijg ik meteen een soort kriebel waardoor ik dan weer hoest heel vervelend. krijg ook beetje zere borst van het hoesten. als ik hoest komt er bijna geen slijm meer omhoog tenzij ik het met veel moeite even ophoudt als ik dan hoest hoest ik geel achtige slijm op die kriebel voel ik vn me keel tot me bronchien.
mischien naar de dokter maar heb op het moment weinig tijd er voor eignlijk. iemand een iedee wat kan helpen tegen hoesten? ofzo?dankje
1 reactieReagerenImke5 september 2012 om 13:50De apotheek heeft tegen elke hoest wel iets. Gewoon even vragen.
Reageren