Zoeken Vraag het forum

luchtweginfectie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • snel reactie gevraagd

Heyhey,

Ik ben nu in frankrijk aan het werk. Maar ben erg ziek 39 graden koorts etc… Ik ben bekend met astma en recidiverende longontstekingen en luchtweginfecties. Ben bang dat ik er weer een te pakken heb, hoesten groen slijm koorts veel slapen het gevoel van een olifant op me borst. Ik zou nu graag naar huis willen voor naar me eigen arts te kunnen gaan maar volgens de verzekering moet ik eerst een verklaring van een arts hebben met daarin beschreven of het verantwoord is om te werken en om alleen terug naar huis te reizen. Nu heb ik de nightcare gebeld maar daar doenz e dit niet de arts in frankrijk ook niet zegt hij hoe kom ik nou aan zo’n verkaring?

4 reacties
    Reageren
    levana

Ik reageer ff voor haar want zij zelf s te ziek…. Nu is ze ook gal gaan spugen… Kan dit kwaad???

Reageren
    Serge

Kun je misschien even met jouw verzekering bellen? Anders zou ik gewoon naar de spoedeisende hulp van het ziekenhuis gaan voor onderzoek en een diagnose.

Reageren
    Anoniem

Ik denk niet dat verzekering een dure eris vergoedt omdat jij voorkeur hebt voor jouw eigen arts. Jij kan volgens de verzekering waarschijnlijk net zo goed behandeld worden door een Franse arts. Tenzij je gerepatrieerd dient te worden. Ik zou het ook gewoon even overleggen met jouw verzekering. Heb je inmiddels een behandeling voor jouw klachten die idd op een longontsteking zouden kunnen wijzen?

Reageren
    Lies

Morgen gewoon even naar de arbo-arts waar jij werkt.

Reageren
Reageer op: luchtweginfectie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.