ik heb moeite mt ademen door mn neus en het voelt ook vernauwd bij mn longen en daarnaast heb ik slijm of ene soort gevoel in mn keel dat vaszit wat niet weg gaat k heb in zoke momenten dat ik moeilijk kan ademen en terwijl ik moeilijk ademhaal heb ik een piepende ademhaling bij mijn neus toch en daarna heb ik een een soort druk aan de zijkanten bij mn longen of borstkast en vernauwing en ik heb een hese stem en kan moeilijk praten erdoor en bijvoorbeeld als ik zucht komt het ook voor de rest ervaar ik stress en angst en het komt steeds in aanvallen en is niet altijd even heftig maar op zoke momenten voelt het alsof k geen lucht meer krijg is dit mogelijk door stress of moet ik me zorgen maken dat dit iets gevaarlijks kan zijn
Ik denk dat je door de stress/angst aan het hyperventileren bent. Je kunt met de klachten naar de huisarts gaan
Maar het is gewoon soms wanneer ik totaal niet met dat bezig ben en dan ineens zo een gevoel krijg is die vernauwde gevoel in neus en long gebied mogelijk door hyperventilatie
Ja dat kan dus