- anoniem21 september 2017 om 23:28
hallo
Ik heb sinds een tijdje meer last bij het ademhalen.
En dit vooral als ik door mijn neus ademhaal.
Mijn zuurstof in mijn bloed is goed maar toch heb ik vaak het gevoel kortademig te zijn.
Ookal is mijn neus volledig vrij toch lijkt het vaak dat ik meer moeite moet doen om adem te halen.
Net of er iets zit tussen mijn neus en mijn mond, want als ik door mijn mond ademhaal gaat het vaak beter. Maar voelt soms ook raar aan.
’s nachts valt het ook harder op dan overdag. Dan ga ik ook op mijn ademhaling letten en dan wordt het nog erger. Ik heb ook best nog wel vaak last van keelpijn.
Ik heb heel veel last van angst en paniek, en heb een paar maanden geleden ook te horen gekregen dat ik reflux had maar ben nu al even gestopt met deze medicatie. Toen had ik ook heel andere symptomen.
Kan het gewoon daar door komen? Ik ben vaak ook echt bang dat er iets serieus mis met me is terwijl dat waarschijnlijk niet zo is.1 reactieReagerenJohn (moderator)
22 september 2017 om 00:32Ik heb heel veel last van angst en paniek. Dan ga ik ook op mijn ademhaling letten en dan wordt het nog erger. Â Dot is toch vooral de oorzaak van je probleem, naast de refluxklachten. Â Je gaat waarschijnlijk hyperventileren.
Probeer zoveel mogelijk met je buik te ademen, en ga niet overdreven op je ademhaling letten
Reageren