- PeterBoerboom19 juni 2018 om 22:23
Beste,
Gistermiddag had ik plotseling het gevoel dat ik een brokje in de keel moest ophoesten. Na een paar uur begon de keel te irriteren door het hoesten en kreeg ik het steeds benauwder. heb het de hele dag volgehouden en na een paar koppen thee ben ik uiteindelijk gaan slapen. Vanmorgen ben ik opgestaan en voelde het iets beter. Na wat te eten en te drinken begon de keel weer te kriebelen en kwam het “brok”gevoel weer terug. Ondertussen is het nu zo erg geworden dat ik een piepende ademhaling heb en een druk op de borst van het hoesten. Zojuist de huisartsenpost gebeld voor advies en die zeggen dat het een verkoudheid is en niets hoeft te doen. inmiddels is het wel bedtijd en durf ik dus absoluut niet meer te gaan slapen. Moet ik mij zorgen maken en naar de eerste hulp of gewoon gaan slapen?
Gr. Peter
1 reactieReagerenPeterBoerboom19 juni 2018 om 22:27kleine toevoeging, de piepende ademhaling is er alleen als ik door de mond adem en niet door de neus. ook het kriebelen word dan minder. zodra ik praat, eet en/of drink word het weer erger en ga ik hoesten.
Reageren