Zoeken Vraag het forum

rauw gevoel en pijn rug

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • sannie

Vorige week maandag had ik last van slijm en spuugde dit uit en het was bloed. Ik schrok mij rot. (ik rookte toen nog) Ben daar gelijk mee gestopt en naar de arts gegaan. Alles klonk goed, keel zag er goed uit etc. Wel een longfoto laten maken en deze was goed. Nu voelt mijn keel van tijd tot tijd nog rauwig aan en heb soms een droge hoest. Ook heb ik regelmatig een pijnlijke bovenrug,tussen mijn schouders maar ook erboven, onder en ernaast. Soms lijken dit wel mijn spieren maar soms voelt de pijn anders dus ik maak mij nog steeds een beetje zorgen.

Ook heb ik wat last van mijn maag (zuur) en ben soms misselijk hierdoor.

Nu is mijn vraag kan dit allemaal met elkaar in verbinding staan want ondanks dat de foto goed was maak ik mij soms toch nog een beetje zorgen.

3 reacties
    Reageren
    Se77

Om te beginnen, stop met roken!

Bloed ophoesten kan een probleem zijn in je longen, hou dit in de gaten! Alleen als het vaker gebeurd dan deze 1x en in combinatie met slijm.

Hoe voelt de pijn in uw rug?. Als u de symptomen ervan geeft kan ik u beter helpen. U kunt spierpijn hebben, zenuwbeknelling of uw wervel zit niet meer goed recht, hebt u uitstralingen? zo ja waarheen precies?.

Maagzuur kan komen door te strake kleren, riem, veel buigen, scherp eten, koolzuurhoudend drankjes etc

We hechten pas waarde aan ons gezondheid als we een enge ziekte hebben laat het niet zover komen door o.a met roken. Dood zult u sowieso op een dag gaan, hoezo hebt u zoeen haast?.

Reageren
    sannie

Het is 1 malig geweest.  Ik ben inmiddels al een week gestopt nu.

Beetje lastig uitleggen wat voor pijn ik voel. Het verschilt nogal. De ene keer kan ik zo de plek aanraken die pijn doet en als ik daar op druk dan is dat ook echt gevoelig. Bij het draaien van mijn rug voel ik het ook. Het kan een zeurende pijn zijn, brandende pijn, stekende pijn etc. Soms uitstraling naar mijn linkerarm en tintelingen in de zijkant van mijn hand. Ook voelt mijn arm en pink aan de zijkant warmer aan dan de rechterarm.

Als ik wakker word dan is de pijn er meestal niet maar komt wel gelijk opzetten als ik wat gaat doen.

Reageren
    John (moderator)

ga dan met de klachten naar de huisarts

Reageren
Reageer op: rauw gevoel en pijn rug
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Opvliegers: wat zijn het, wat veroorzaakt ze en wat helpt?

4 min leestijd

Hoe lang duurt de overgang en wanneer begint het?

4 min leestijd

Anticonceptie en de overgang: wanneer stop je en hoe herken je de overgang?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.