- Tessa14 april 2018 om 10:03
Hallo,
Vorige week zondag begon het allemaal met een vervelend hoestje, niks aan de hand.. maandag en dinsdag gewerkt. Maar ik kom dinsdag thuis en word ineens erg moe. Ook al mijn spieren doen pijn. Temperatuur 37.8. Vroeg naar bed gegaan. Woensdag alleen maar zwakker. Temperatuur 38.3. Die dag flauwgevallen (mogelijk door te snel staan, traplopen o.d.) krijg last van steken iets hoger dan mijn zij. Donderdag, temperatuur blijft 38.3, toch naar huisarts.. was zo ziek en moe dat dat me amper lukte. Longontsteking geconstateerd. Bacterieel of viraal kon ze niet vertellen.. daarom ook de vraag of antibiotica wel ging aanslaan. Mocht dit zaterdag niet zijn aangeslagen huisartsenpost bellen en niet mee wachten tot maandag. 18.00uur neem ik eerste antibiotica. In de avond geef ik zelfs nog over, heb weinig eetlust maar wel een rammelende maag. Vrijdag.. temperatuur 37.8. Spierpijn en koortsig gevoel is weg. En lukt me aardig om die dag te eten. Lig wel veel op bed, erg moe. Hoesten blijft, steken blijven, benauwdheid blijft. Maar.. voel me wel fitter. Het “grieperige” lijkt verdwenen.. maar was het dan toch een virale? En hoe weet ik nu of antibiotica is aangeslagen? Waar moet ik dan opletten? Voel me fitter en in ieder geval niet zeker. Maar klachten wat betreft mijn longen blijven, en het is inmiddels zaterdag. Graag advies…2 reactiesReagerenTessa14 april 2018 om 10:05Ik hoest deze ochtend zelfs meer en ook veel groen slijm. Komt het juist los en is dit goed? Of toch een teken dat het niet aanslaat..
ReagerenJohn (moderator)
14 april 2018 om 10:11Dan komt er in ieder geval meer slijm los
Reageren