- Pijn met ademhaling8 maart 2018 om 12:09
Ik heb al een hele lange tijd hevige pijn met het diep inademen…Word er zeer moedeloos van en weet niet meer wat te doen…Ik heb pijn waneer ik diep inadem. Dan voel ik het van binnen behoorlijk branden..En soms krijg ik dan ook een kriebel dat ik moet hoesten, Vooral sochtends als ik wakker word is het ergste..Als ik dan diep inadem ga ik werkelijk kapot van de pijn en alles staat in brand voelt letterlijk alsof het verbrand is van binnen..ook komt er dan veel slijm mee. Ik ben wel een echte roker..Maar ik vraag me toch af of dit er wel of niet de oorzaak van is..Omdat ik al meerdere keren bij de huisarts ben geweest. die naar mijn longen luisterde en mij vertelde dat alles normaal klonk, Ze dacht dat het de spieren van de borst zouden wezen…Ik wist zelf dat dit niet zo was..Want dit voelt heel anders als spierpijn..Maar goed toch maar een traject gevolgt bij de fysio, Maar natuurlijk veranderden daar niks mee, Nu ben ik echt ten einde raad, De huisarts weet niet wat ze er mee aan moet..Ik heb het niet benauwd, Me longen klinken goed..En bij een luchtweg infectie moet er toch wel wat aan de ademhaling te horen zijn..En een luchtweg infectie duurt geen maanden, Wel heb ik sommige symptomen dus..Veel sijm..piepende hoest, Erge pijn bij het diep ademhalen..Iemand enig idee?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 maart 2018 om 13:01Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. De fysio had ook geen idee?
Reageren
Vraag dan een verwijzing voor de longarts