- Laura4 maart 2018 om 16:04
Ik heb zoals zovelen onder ons de griep gehad die de laatste maanden ons land teistert.
Dit is inmiddels 8 weken geleden, maar nog steeds heb ik klachten van een pruttelend gevoel laag in m’n linker long en een niet productieve hoest.
Na 5 weken bij de huisarts geweest, maar natuurlijk was het pruttelen tijdens het luisteren net weg en zei zij het nog even 4 weken aan te kijken.
Inmiddels dus 3 weken verder voel ik nog steeds gepruttel en een vervelend hoestje (geen koorts, niet ziek), maar begin toch een beetje zenuwachtig te worden. Hoor wel veel mensen om me heen die lang klachten na de griep hebben gehouden.
Herkent iemand dit ook?
Dank alvast voor jullie reacties2 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 16:20Ga dan terug naar de huisarts. Er zij overigens wel meer mensen die er zo lang last van hebben
ReagerenCatootje4 maart 2018 om 19:02In elk geval zorgen voor evenwichtige voeding. Suiker en zuivel beter vermijden.
Belangrijk voor je weerstand zijn allerlei voedingsstoffen die we via de voeding vaak te weinig binnen krijgen. Denk aan vitamine C en D en zink. Verder zijn er wel natuurlijke middelen voor je luchtwegen. Laat je adviseren bij de betere vitaminezaak. En voor de zekerheid naar de huisarts.
Reageren