Zoeken Vraag het forum

Langdurig klachten na griepepidemie 2017/2018

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Laura

Ik heb zoals zovelen onder ons de griep gehad die de laatste maanden ons land teistert.
    Dit is inmiddels 8 weken geleden, maar nog steeds heb ik klachten van een pruttelend gevoel laag in m’n linker long en een niet productieve hoest.
    Na 5 weken bij de huisarts geweest, maar natuurlijk was het pruttelen tijdens het luisteren net weg en zei zij het nog even 4 weken aan te kijken.
    Inmiddels dus 3 weken verder voel ik nog steeds gepruttel en een vervelend hoestje (geen koorts, niet ziek), maar begin toch een beetje zenuwachtig te worden. Hoor wel veel mensen om me heen die lang klachten na de griep hebben gehouden.
    Herkent iemand dit ook?
    Dank alvast voor jullie reacties

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga dan terug naar de huisarts. Er zij overigens wel meer mensen die er zo lang last van hebben

Reageren
    Catootje

In elk geval zorgen voor evenwichtige voeding. Suiker en zuivel beter vermijden.

Belangrijk voor je weerstand zijn allerlei voedingsstoffen die we via de voeding vaak te weinig binnen krijgen. Denk aan vitamine C en D en zink. Verder zijn er wel natuurlijke middelen voor je luchtwegen. Laat je adviseren bij de betere vitaminezaak. En voor de zekerheid naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: Langdurig klachten na griepepidemie 2017/2018
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.