Zoeken Vraag het forum

Kunnen zie die over het hoofd zien

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Longenbolie?

ik ben een vrouw van 31 ik heb echt echt een vreselijke drukkende pijn op mijn borst uitstralend naar Arm en rug .

ik ben gisteren op de eerste hulp geweest waarop ze konden uitsluiten dat het mijn hart niet was ze hebben een longfotobgemaakt die zag er goed uit. Dus naar huis gegaan met nog steeds pijn en en druk.

ondertussen is de pijn niet weggeweest en alleen maar erger geworden ik weet niet waar ik het moet zoeken van de pijn en en pijnstillers helpen niet .

de pijn die ik nu heb is een zwaar drukkende pijn op mijn borst uitstralend naar mijn rug en linkerarm.

kwa medicijnen slik ik alleen de pil.

kan het zijn dat ze bijvoorbeeld een longembolie niet hebben kunnen vinden of moet dat altijd te zzien zijn op longfoto?

ik wil niet zomaar weer gaan bellen omdat eigenlijk alles is uitgesloten maar de pijn durf invecht wel extreem te noemen.

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hartproblemen of een longembolie zou toch echt wel gezien zijn.

Doe eens de test op:

https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
    Anoniem

hyperfentylatie waren uitgesloten

Reageren
    John (moderator)

Heb je de test gedaan?

Reageren
    Anpniem

nee in het deirkfmhuid hadden ze dat uitgesloten

Reageren
    Anoniem

maar moet in het ziekenhuis zijn

Reageren
    John (moderator)

Doe dan toch maar eens de test….

Reageren
    Anoniem

ook de test is negatief

Reageren
    John (moderator)

Bespreek eens met je huisarts of het niet het Syndroom van Tietze is.  Ga in ieder geval wel terug als de klachten blijven aanhouden.

Je hebt ook geen maagklachten?  Veel maagzuur, oprispingen e.d.?

Reageren
    Anoniem

ik heb voor de zekerheid zo’N wit drankje gehad werkte ook niet

voel me ondertussen ook erg ziek dus misschien griep? We kijken het maar aan

Reageren
    Catootje

Kan met je  hele gezondheid te maken hebben. Voeding, tekorten aan bepaalde stoffen. Mensen die weinig vlees eten komen nog eerder allerlei stoffen tekort, mocht dat misschien aan de orde zijn.

Ook de pil kan ontregelend werken op je lichaam en oestrogeendominantie bevorderen. Ook zorgt pilgebruik voor de onttrekking van allerlei voedingsstoffen aan je lichaam, zoals zink, magnesium, vitamine B en C en taurine.

Reageren
Reageer op: Kunnen zie die over het hoofd zien
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.