- Visje12325 december 2016 om 19:25
Beste tandor.
Helaas daar ben ik weer.
Ondertussen weer een nieuwe kwaal.
Begon met veel en diep hoesten, vroeg codeine, gekregen. Kuurtje niet. Normaal wel.
In die week gevraagd nieuwe codeine. Erg benauwd, hoesten flink niet altijd pijnlijk of troep. Ivm astma wat ik niet begrepen had dat ik mijn symbicort twee jaar lang inmiddels dagelijks moest gebruiken, heb ik foster gekregen voor de benauwdheid. Met voorzetkamer. 3 maal daags. In die zelfde week nog geen verbetering maar nog benauwder. Kon mijn plas niet meer ophouden. Voor het lange weekend toch weer contact opgenomen. Nu prednison stoot gekregen voor 5 dagen. Dit is dag 3. Afgelopen nacht ging afschuwelijk. En heb ik alsnog een codeine ingenomen van 20. Een uur later tranend nog een tabletje genomen. Hierna heerlijk geslapen. Voor t eerst is mijn hoesten flink afgenomen. Mijn longen voelen erg zwaar. regelmatig benauwd. Wanneer moeten mijn longen weer leeg voelen? Soms als ik praat valt mijn stem weg en praten doe ik liever niet. Dat is te benauwd. Voel me opgezet en vooral erg.. Erg moe. Wat vind jij hiervan? Gaat het zoals het moet? Wanneer kan ik mezelf weer terug vinden.. Mijn longen weer optimaal etc?Fijne dagen xx
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 december 2016 om 19:38Echt goed gaat het niet… na de feestdagen terug naar de huisarts en een verwijzing vragen voor de longarts..
ReagerenVisje12325 december 2016 om 19:49