Zoeken Vraag het forum

Longen, astma

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Visje123

Beste tandor.

Helaas daar ben ik weer.
    Ondertussen weer een nieuwe kwaal.
    Begon met veel en diep hoesten, vroeg codeine, gekregen. Kuurtje niet. Normaal wel.
    In die week gevraagd nieuwe codeine. Erg benauwd, hoesten flink niet altijd pijnlijk of troep. Ivm astma wat ik niet begrepen had dat ik mijn symbicort twee jaar lang inmiddels dagelijks moest gebruiken, heb ik foster gekregen voor de benauwdheid. Met voorzetkamer. 3 maal daags. In die zelfde week nog geen verbetering maar nog benauwder. Kon mijn plas niet meer ophouden. Voor het lange weekend toch weer contact opgenomen. Nu prednison stoot gekregen voor 5 dagen. Dit is dag 3. Afgelopen nacht ging afschuwelijk. En heb ik alsnog een codeine ingenomen van 20. Een uur later tranend nog een tabletje genomen. Hierna heerlijk geslapen. Voor t eerst is mijn hoesten flink afgenomen. Mijn longen voelen erg zwaar. regelmatig benauwd. Wanneer moeten mijn longen weer leeg voelen? Soms als ik praat valt mijn stem weg en praten doe ik liever niet. Dat is te benauwd. Voel me opgezet en vooral erg.. Erg moe. Wat vind jij hiervan? Gaat het zoals het moet? Wanneer kan ik mezelf weer terug vinden.. Mijn longen weer optimaal etc?

Fijne dagen xx

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Echt goed gaat het niet… na de feestdagen terug naar de huisarts en een verwijzing vragen voor de longarts..

Reageren
    Visje123

Bedankt. Morgen nog even doorbijten. Dinsdag maar n afspraak maken. S

Bedankt

Reageren
Reageer op: Longen, astma
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.