Zoeken Vraag het forum

Stem

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem9

Ik een vraagje is Volgens jullie mijn Stem Mannelijk ik ben begonnen te puberen vanaf mijn 17 Jaar ik ben heel laat ik wordt gepest op school me Helium Piepstem mijn ouders zeggen dat mijn Dtem Compleet Normaal is en ik wou StemTherapie doen omda ik mijn eigen stem eens heb opgenomen met men gsm ik vindt het erschrikkelijk ik vindt van mezelf dak geen Diepe mooie mannenstem heb volgens men ouders en men vrienden is men Stem Normaal wat Vinden jullie ervan zie Bijlage ik ben zo onzeker overmezelf

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een bijlage is er niet. Maar als je zo laat pas in de puberteit bent, gaat de stembreuk nog komen

Reageren
    Anoniem9

Ik heb al wa baard in de keel maar er is geen Verschil te horen in men stem precies ofk met 2 Stemmen doorelkaar Praat maar men Stem is niet Krachtig en vol genoeg Vermits men stem een klein beetje zwaar is geworden Dus ik moet mij voor niks Zorgen maken op een moment komt men Echte Stembreuk er Wel Late Puberteit is Gewoon niet leuk 🙁 Kben nu 19 en van men 17 Begonnen te Puberen 🙁

Reageren
    broski

U lijdt waarschijnlijk aan Puberphonia, zoek maar op. Maar is te behandelen hoor, kijk het filmpje beneden maar en zo zijn er nog tientallen van dezelfde stemtherapeut.

https://www.youtube.com/watch?v=Zt7VEAExtOQ

Btw, als ge 2 stemmen tegelijk hebt, dat heet diplophonia

Reageren
Reageer op: Stem
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.