- Anoniem12 januari 2016 om 12:14
Hallo,
ik ben in december met mijn 2jarige zoon bij de huisarts geweest ivm een liesbreuk,
we hebben een verwijzing gekregen voor de chirurg en daar zijn wij vandaag geweest, maar goed nu is die bult/uitstulping niet meer te zien.. al een poosje niet meer, zo aan het verhaal te horen denkt de chirurg aan een liesbreuk, alleen moet nu wachten tot dat de bult weer te zien is en gelijk een foto maken en via de mail naar de chirurg te sturen, nu dus mijn vraag zijn er meer ouders waarvan het kind een liesbreuk heeft en de bult weer een poos verdwijnt?? Of zou het iets anders kunnen zijn?Alvast bedankt voor het lezen
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 januari 2016 om 13:39Het kan toch inderdaad een liesbreukje zijn. Dat is dan afhankelijk van de plek en de grootte van het breukje. Er hoeft niet altijd inhoud van de buikholte uit te puilen.
ReagerenAnoniem12 januari 2016 om 14:31John (moderator)
12 januari 2016 om 18:34In principe wel…..
Ik weet niet waar de bult precies zat, maar een opgezette lymfeklier zou ook een mogelijkheid kunnen zijn, maar ik neem aan dat de huisarts dar wel herkend Zou hebben.
ReagerenAnoniem12 januari 2016 om 20:46De bult zat echt precies schuin tegen over zijn piemeltje,
Reageren
de huis arts heeft de bult dus ook niet gezien de avond voordat ik de afspraak had zat ie er nog en ja eenmaal bij de huisarts was de bult weer zoek.. maar goed we wachten wel af..