Zoeken Vraag het forum

Vaak moe , misselijk buikpijn hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Cb1234

Zal ik doen bedankt !

Cb1234

Ook geen koorts ofzo ? Er stond ook nog opgezwollen klieren enzo en dat heb ik ook niet maar bedankt voor de info !

Reageren
    Hanna
    Anoniem

hallo allemaal

Ik was een paar weken terug 5 weken ziek geweest. Buikgriep sinds toen tot nu ben ik vaak heeel misselijk en moe! Soms buikpijn en hoofdpijn. Ik word echt gek van die misselijkheid. ben al bij dokter geweest kwam niks uit bloedtesen. Wat kan het dan zijn? ben niet elke dag misselijk maar verschild heeel erg soms een paar dagen wel en soms een paar daagjes niet.?

Groetjes eline.

Reageren
    Anoniem

ik heb echt gwn precies het zelfde

Reageren
    Anoniem

hey hoi ,
    ik ben 14 en ben ook elke dag misselijk en heb buikpijn , dit heb ik nu ongeveer anderhalf jaar en ik wordt er gek van , uit mijn bloedtesten komt niks …
    ik slik de pil nu al 4 maanden .
    ik hoef nooit te braken , wel voelt het zo maar het is nog nooit gebeurd.
    weet een van jullie wat ik nog kan doen ?

Reageren
    John (moderator)

Misschien is de pil wel de oorzaak. Heb je dat wel eens met je huisarts overlegd?

Reageren
    Anoniem

toen ik met de pil begon duurde het een jaar om er aan te wennen. ik word misselijk door de pil

Reageren
    Anoniem

ik ben bijna de hele week thuis van school ik ben vorig jaar aan gereden ik heb er nek klachten van gehad sinds een maand of twee kreeg ik in eens overal last van mijn rug buik pijn brokkerig gevoel in mijn keel het eet smaakt alleen maar overgeef hoofdpijn heel moe ik kan gwn niet slapen van de misselijkheid paracetmol help niet ippeprofen werkt niet ik weet niet wat te doen

Reageren
    marja

Zou het met glutenallergie te maken hebben?

Reageren
    cvdbroek001

hoi ik heb de zelfte klachten . ik zou naar de dokter gaan ik heb er nog steets last van ik heb het al een half jaar ong 7 maanden mijn dokter neemt me niet sirieus genomen gaf me zo medicijnen die niet hielpen en nu loop ik er nog mee

Reageren
Reageer op: Vaak moe , misselijk buikpijn hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.