Zoeken Vraag het forum

mooie namen voor zowel een zoon of dochter….;.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • brenda

het is ons eindelijk gelukt ik ben zwanger!
    maar nou wil ik graag mooie jongensnamen of meisjesnamen echt van anno 2008.
    ik wil graag mooie jongensnamen weten alleen maar met een R.
    en meisjesnamen mogen alle letters wel.
    maar het moet dus echt iets zijn van 2008.

3 reacties
    Reageren
    hope

noem je toch amy of amanda jongens naam ricowat maak het uit mijn moeder wou geen haar naam in zijn maar ik wil wel een letter in hebben van haar naam en dat heb ze veel geluk er mee doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Reageren
    Wil

Echt een naam 2008. Dat betekent dat ie dan in de top 10 lijst staat. Vind ik juist niets aan. Gaat je kind straks naar school zitten er 4 jongens met dezelfde naam in de klas.
    Maar goed, jongensnamen met een R. Of ze hip zijn weet ik niet. En mooi? Smaken verschillen, jullie moeten het mooi vinden.
    Ralph, Ronald, Roland, Rolf, Rick, Richard, Ricardo, Rens, Randy, Roelof, Roelant, Roger, Roderick, Robin, Roel……kies maar uit!

Reageren
    Anoniem

hallo mijn zoon heet randy dat is zowel een jongens als meisjes naam.

Reageren
Reageer op: mooie namen voor zowel een zoon of dochter….;.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.