- Anoniem2 mei 2018 om 18:28
hallo, mijn dochter is vandaag tijdens haar voetbal training plotseling onwel geworden. Daarbij is ze buiten bewustzijn geraakt. Het heeft 4 minuten geduurt voordat ze weer bijkwam. De sportarts was erbij en heeft haar even nagekeken maar kon niet zo snel iets vinden. We zijn naar huis gegaan en heb haar in bed gelegd. Vervolgens is ze nog een keer buiten bewustzijn geraakt. Deze keer was het 2 minuten. Maar ik weet niet wat het is en hrb ook geen idee wat ik ermee moet doen? Moet ik naar het ziekenhuis gaan? Of zal het een oververmoeidheid zijn? Iemand die mij misschien kan helpen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 mei 2018 om 18:35Ik denk dat het toch verstandig is om de huisartsenpost te bellen. Bewustzijn verliezen is niet goed…en zeker niet als het zich herhaald.
ReagerenAnoniem2 mei 2018 om 18:47ik heb met der overlegt hoe ze zich voelt. Ze geeft aan zich nog steeds niet lekker te voelen maar zegt niet naar het ziekehuis te willen omdat ze bang is dat ze moet blijven. Maar ik denk dat ik het beste toch maar kan bellen en der kan katen checken want dit is ook niks. Bedankt!!
ReagerenJohn (moderator)
2 mei 2018 om 18:58Ik denk dat het inderdaad verstandig is om te doen
Reageren