Zoeken Vraag het forum

Kind suf en benauwd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ik

Mijn zoon van 4 heeft vanuit het niets (vanmiddag was er nog niks aan de hand) 39,5 koorts. Hoofdpijn, verstopte neus, beetje suf, benauwd (zei dat hij ook niet goed door zijn mond kon ademen). Nu lees ik overal dat je dan de huisarts moet bellen als je kind suf en benauwde is, maar echt nergens Waarom dat is!?!? Hij slaapt eindelijk, ben zelf ook doodmoe. Wat kan er gebeuren als ik niet naar de huisarts bel? Waarom daar juist niks over te vinden is… dus wie heeft enig idee??

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Lijkt toch op een virusinfectie. Verkoudheid of de griep. Dan is het niet zo raar dat hij wat benauwd is. Koorts en benauwdheid zonder andere verkoudheidsklachten of griep kunnne ook veroorzaakt worden door bijvoorbeeld een longenontsteking. Dat is de reden voor het bellen met de huisarts

Reageren
Reageer op: Kind suf en benauwd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.