- Chris22 mei 2017 om 20:35
Mn zoon van 6 komt elke 14 dagen een weeknd bij me, te weinig maar ja. Nadat ik hem zondagsavnd om 7 terug heb gebracht krijgt hij s’maandags rond 5 of rondbhalf 7 hoofdpijn.
Gaat slapen en de volgende morgen is het weer beter. Vermoeiheid?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 mei 2017 om 20:54Vermoeidheid of spanningen…
ReagerenCatootje23 mei 2017 om 23:40Kan de overgang zijn. Vroeger zat ik in een jongerentehuis. Af en toe was ik dan een weekend bij mijn moeder en als ik dan zondag weer naar het jongerentehuis ging kon ik die nacht bijna niet slapen. Misschien iets doen met de overgang van jou naar zijn moeder. Hij zal oud genoeg zijn om er over te kunnen praten. Misschien is het omdat het bij jou anders is. Eens kijken hoe je het voor hem wat makkelijker kan maken. Er op zondag ook over praten dat hij weer naar zijn moeder gaat en dat hij over twee weken weer mag komen. Misschien is de tijd niet prettig. Misschien beter vóór het eten naar huis. Zomaar wat gedachten. Zelf zou je moeten kijken wat voor hem het beste is.
ReagerenMarielle1 juli 2017 om 22:41Mn dochter van 6 heeft al ruim een week s avonds koorts en klaagt af en toe over hoofdpijn. Heeft er iemand een idee waar dit van kan komen. Overdag is er niets aan de hand.
ReagerenJohn (moderator)
1 juli 2017 om 22:51Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Als de klachten aanhouden, ga dan even naar de huisarts
Reageren