- Zozo4 augustus 2016 om 17:37
Sinds een week gebruik ik neusspray op aanbeveling van mijn KNO arts, omdat volgens haar mijn oren niet klaren (had ook onderdruk). De eerste drie dagen ging het wel goed (niet echt resultaat maar had geen last van bijwerkingen) maar na de vierde dag kreeg ik na het gebruik enorme steken in mijn hoofd. Het stak zo erg dat mijn linker oog er van ging tranen.. het was namelijk alleen aan links. Bij het rechter neusgat had ik nergens last van en de eerste paar dagen had ik ook nergens last van (ook niet bij links). Ik heb de steken nu (bijna) altijd als ik de neusspray gebruik (2x per dag).
Het duurt maar een paar minuten maar het voelt echt niet goed en het staat ook niet bij de bijwerkingen, dus vraag ik me af waar het vandaan komt. Misschien weet iemand anders hier wat van, of heeft iemand hetzelfde meegemaakt?
Ik gebruik trouwens de Dymista Neusspray.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 augustus 2016 om 18:23Volgens mij staan de bijwerkingen toch wel in de bijsluiter
http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h114215.pdfNeem morgen even contact op met de poli KNO en vraag of je de neusspray dan nog wel moet blijven gebruiken
ReagerenZozo6 augustus 2016 om 16:34Dank je wel voor je reactie, Tandor. Bedoel je dan dat de steken een vorm van hoofdpijn zijn? Ik heb hoofdpijn wel zien staan, maar het klikte niet omdat de steek omhoog liep en ik dacht dat het misschien een allergische reactie of zoiets kon zijn.
Ik heb gebeld en mijn arts zei hetzelfde.. dus dat stelt me wel gerust.
ReagerenJohn (moderator)
6 augustus 2016 om 17:51[quote]kreeg ik na het gebruik enorme steken in mijn hoofd[/quote] dat is dus ook pijn in je hoofd
ReagerenM30 december 2024 om 21:13Ik heb enorme klachten gekregen van Dymista neusspray. De steken had ik ook, in hoofd en neusholten. Ik heb ook problemen gekregen met mijn neusslijmvlies. Het brand en is overgevoelig. Ik gebruik het niet meer. Voor mij was het gif
Reageren