- Anoniem19 juli 2016 om 11:10
Goedendag ik heb nu al 2 jaar last van een rare geur uit me neus, ik merk het zelf niet. Maar omstanders ruiken het wel en daar voel ik me niet fijn mee. Me moeder zegt dat ze het niet ruikt maar dat geloof ik niet. Ik ruik het zelf niet maar wat ik wel heb is dat ik slecht adem door me neus heb al van alles geprobeert. Ik spoel mijn neus elke dag met zout water ( rhino horn) gebruik neus sprays tegen slijm, maar niks blijkt te helpen. Ik voel me er niet fijn mee ik ben er al een keer mee naar de dokter geweest en heb toen een scan gehad. Maar daar bleek niks raars op te zien. Heeft iemand tips of een oplossing om de stank te maskeren. De mensen in het ziekenhuis wisten het ook niet. Die zeiden gebruik de neusspray tegen slijm en blijf je neus spoelen. Wat mij verder opvalt is dat het meestal ook maar in de ochtend tot 12/1 uur is, en daarna gaat alles goed.
2 reactiesReagerenAnoniem19 juli 2016 om 11:12Ben ook getest op hooikoorts en haren, en daar kwam niks uit.
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2016 om 12:11Het is mogelijk dat je maag de veroorzaker is. Misschien dat je wat reflux hebt als je ligt. Ga eens naar de huisarts en bespreek het met de huisarts.
Reageren