- Anoniem7 april 2016 om 18:19
Al 4 jaar lang heb ik last van oorklachten.
Het is moeilijk te beschrijven maar het voelt alsof me oor compleet vol zit.
En als ik dan ‘ klaar ‘, springen me oren niet open maar voelt het juist
alsof het vol zit en er iets naar buiten drukt wat er niet uit kan komen.
Ook heb ik heel vaak jeuk, hoofdpijn aan de zijkanten van me hoofd en word ik er
enorm duizelig van.
Ik kom al 4 jaar lang bij de huisarts met het zelfde probleem, ben bij de kno arts geweest maar die kunnen niks raars vinden.
Wat kan ik hier zelf aan doen?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 april 2016 om 19:36Moeilijk te zeggen als niet bekend is wat er aan de hand is.
Reageren
Ga eens voor een second opinion naar andere KNO arts in een academisch ziekenhuisL24 maart 2018 om 19:30is er inmiddels al meer bekend geworden over je klacht? Ik heb namelijk hetzelfde en word er gek van :-S
ReagerenSad Depressed Monkey24 maart 2018 om 21:32Heb ook hetzelfde. Ben er al 4 maanden depressief door. Oorklachten zijn niet te onderschatten. Klein pietluttig deel van het lichaam dat toch wel forse impact op je levenskwaliteit kan hebben. Soit met te blijven piekeren en klagen kom je nergens. Het lost niets op. Een oplossing kan een tubadilatatie zijn, waarbij de buis van eustachius verbreed wordt en er geen druk meer kan ontstaan. Oorsuizen vermindert of verdwijnt vanzelf na deze ingreep, althans zo hoort het toch. Ik ga deze ingreep binnen een aantal weken ondergaan. Nadien zal ik hierop mijn ervaring posten.
Much love and concern vanwege een lotgenoot. Peace and remain calm. It’s the only (temporary) solution. Strength!
Reageren