- Frederik2226 december 2015 om 13:50
Dag mensen,
Ik heb nu al jaren last van mijn linkeroor. Dit oor trilt mee met stemmen en alle geluiden waarneem ik wat harder dan mijn rechteroor. Maar sinds een paar weken heb ik last van dat mijn trommelvliezen intrekken als ik geluid hoor.
Even kort uitgelegd:
– Mijn trommelvlies trekt naar binnen als iemand zing/praat. Ik voel dus dat er druk op mijn oren komt te staan en ik kan me niet meer concentreren. Ik voel me dan een beetje duizelig en mijn oor raakt daardoor geïrriteerd. Als diegene stopt met zingen/praten dan gaat mijn oor even knetteren/kraken en hoor ik weer zoals normaal. Kent iemand dit verschijnsel?
Het is gewoon erg vervelend en dat gekraak is uitermate irritant.Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb geen zin om weer naar de KNO te gaan want die snappen mijn probleem niet.
Dank,
Frederik
1 reactieReagerenJohn (moderator)
26 december 2015 om 18:14Dat is heel vervelend…
Reageren
Helaas zul je hier toch mee naar de KNO arts moeten gaan. Er is duidelijk iets niet goed met je binnenoor/middenoor. Dat zal dan toch onderzocht moeten worden.
Ga dus een verwijzing halen bij de huisarts en ga naar een KNO arts in een ander (academisch) ziekenhuis voor een second opinion