- Anoniem27 oktober 2015 om 22:12
Hallo,
Een aantal weken stinkt mijn oor al. Ook raakt hij de laatste tijd wat verstopt en nu al 3 dagen lang. Er komt een erg penetrante lucht uit, en soms is het oorsmeer droog en brokkelig maar soms ook juist heel vloeibaar.
Ik hoor nu wat minder en heb er vroeger teveel met wattenstaafjes in gezeten(weet niet of het daardoor komt)het is een geirriteerd gevoel en jeukt soms.
Wat kan dit zijn? Kan volgende week naar mijn huisarts, en oordruppels lijken niet te helpen tot nu toe(2 dagen lang gebruikt, oor zit nog steeds dicht en stinkt)
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 oktober 2015 om 22:14Dat is moeilijk te zeggen zo…
Reageren
er zal even naar gekeken moeten worden. Misschien een infectie..
Je kunt niet eerder nar de huisarts?Anoniem27 oktober 2015 om 22:21Ik ben bang van niet. Ik moet wel zeggen dat mijn oor eigenlijk al meerdere maanden geirriteerd aanvoelt af en toe. het zijn vaak een aantal dagen irritatie en dan weer een tijdje rustig.
ReagerenJohn (moderator)
27 oktober 2015 om 22:24In ieder geval iets om mee naar de huisarts te gaan
ReagerenAnoniem27 oktober 2015 om 22:27ga ik doen, heb wat oordruppels van de drogist maar die doen helemaal niets.
ReagerenJohn (moderator)
27 oktober 2015 om 22:34Ik zou dat ook maar even niet gebruiken totdat duidelijk is wat er met het oor aan de hand is
ReagerenLaure5 november 2015 om 15:42Ik heb dit ook eens gehad. De oorarts vertelde me dat het een soort bacterie is die ik heb opgelopen na het zwemmen. Oren zijn gevoelig voor water. Na speciale oordruppels was het meteen opgelost 🙂
Reagerenanoniem14 juli 2018 om 13:50Welke oordruppeltjes waren het
Reageren