Zoeken Vraag het forum

Verstopt stinkend oor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Een aantal weken stinkt mijn oor al. Ook raakt hij de laatste tijd wat verstopt en nu al 3 dagen lang. Er komt een erg penetrante lucht uit, en soms is het oorsmeer droog en brokkelig maar soms ook juist heel vloeibaar.
    Ik hoor nu wat minder en heb er vroeger teveel met wattenstaafjes in gezeten(weet niet of het daardoor komt)

het is een geirriteerd gevoel en jeukt soms.

Wat kan dit zijn? Kan volgende week naar mijn huisarts, en oordruppels lijken niet te helpen tot nu toe(2 dagen lang gebruikt, oor zit nog steeds dicht en stinkt)

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen zo…
    er zal even naar gekeken moeten worden. Misschien een infectie..
    Je kunt niet eerder nar de huisarts?

Reageren
    Anoniem

Ik ben bang van niet. Ik moet wel zeggen dat mijn oor eigenlijk al meerdere maanden geirriteerd aanvoelt af en toe. het zijn vaak een aantal dagen irritatie en dan weer een tijdje rustig.

Reageren
    John (moderator)

In ieder geval iets om mee naar de huisarts te gaan

Reageren
    Anoniem

ga ik doen, heb wat oordruppels van de drogist maar die doen helemaal niets.

Reageren
    John (moderator)

Ik zou dat ook maar even niet gebruiken totdat duidelijk is wat er met het oor aan de hand is

Reageren
    Laure

Ik heb dit ook eens gehad. De oorarts vertelde me dat het een soort bacterie is die ik heb opgelopen na het zwemmen. Oren zijn gevoelig voor water. Na speciale oordruppels was het meteen opgelost 🙂

Reageren
    anoniem

Welke oordruppeltjes waren het

Reageren
Reageer op: Verstopt stinkend oor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.