Zoeken Vraag het forum

muziek horen in het hoofd die er niet is + en krakende oren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo beste mensen,

Graag zou ik willen weten waar die muziek deun in m’n hoofd vandaan komt.
    Ik hoor dag en nacht een bepaald soort deuntje met en zonder stem geluid, het deuntje wordt steeds aan een stuk herhaald. Er zijn ook verschillende soorten eentonige deuntjes. Als ik moe ben, slecht slaap of ziek ben dan is het een ander soort deuntje. Het rare vind ik, is wanneer mijn oren niet suizen hoor ik die deuntjes. Is het deuntje weg dan ruizen mijn oren als gekke. Ik hoor het boven een groep pratende mensen uit, terwijl ik mijn hoorapparaten uit heb gedaan.

Heb sinds 3 maanden ook last van krakende oren,heb ik gekregen na een bloedneus.
    Ben bij de kno arts geweest, die vind mijn oren helder uitzien. Er is een onderzoek aan de gang.

Reageer op: muziek horen in het hoofd die er niet is + en krakende oren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.