- Anoniem1 januari 2015 om 20:34
Beste forumlezers,
Bij deze wil ik me graag voorstellen.
Man, 27 jaar oud en sinds 4 maanden gestopt met roken.
Elke dag veel fruit en groente en een veelzijdig voedselpatroon met vis,vlees etc.Sinds enige jaren heb ik erg veel last van meerdere griep verschijnselen. Om de paar weken (gem. 6 weken) heb ik last van griep. Verstopte neus + keelpijn. Nu heb ik last van ontstoken ogen en keelpijn.
Ook lijk ik last te hebben van een overproductie van slijm in de keel en in mijn neus. Elke ochtend word ik wakker met een slijmprop in mijn keel.Ik heb al meerdere malen een bloedonderzoek gehad waar telkens weer niks uitkwam. Ook ben ik al bij de KNO-arts geweest en die kon ook niets vinden. Ze hebben 2 maanden geleden wel uit voorzorg mijn keelamandelen verwijderd. Dit leek helaas geen effect te hebben want in de tussentijd ben ik al 2 x ziek geweest.
Ik ben radeloos! Is er ergens een professional of iemand met dezelfde klachten die enig idee heeft wat dit kan zijn??!
Groet,
Martijn5 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 januari 2015 om 23:48Weet je wat er allemaal is onderzocht met de bloedonderzoeken?
ReagerenAnoniem2 januari 2015 om 16:24De laatste x is er geloof ik gekozen voor de optie om alles te controleren. Het lijkt mij dat in de 5 x daarvoor ook alles is meegenomen…
ReagerenJohn (moderator)
2 januari 2015 om 17:25De vraag is natuurlijk of er dan ook alles is onderzocht.
Overleg eens met je huisarts om je immuunsysteem te laten controleren.
Gebruik je voedingssupplementen, medicijnen, alcohol of drugs?
ReagerenAnoniem3 januari 2015 om 21:51Ik gebruik zelden tot nooit alcohol. 1X per maand avond stappen met vrienden. Verder nooit drugs of enige medicatie.
Reageren
Ik gebruik wel voedingssupplementen, multivitamines 1 p dag. Hiermee lijkt het wel beter te gaan… Maandag een afspraak bij de dokter om verder te kijken hoe en wat…John (moderator)
3 januari 2015 om 22:28Overleg eens met de arts om naar het immuunsysteem te kijken.
Reageren