- Anoniem24 augustus 2014 om 17:18
Beste mensen
Ik ga morgen me 3e week in met hoesten ik kreeg het namelijk 2 weken geleden ik dacht gewoon een fixe verkoudheid alleen ik had geen last van dichte neus of hoofdpijn of iets dergelijks alleen een droge hoest (toen nog zonder slijm) dus vond het al vreemd. een week later was het nog niet over en begon het erg hinderlijk te worden.
Op me werk zeiden ze ga naar de dokter ik dus gedaan kreeg ik anti-biotica voor 5 dagen dit is dus de laatste dag.
Er zit geen vooruitgang in heeft niks geholpen ben echter wel van droge hoest na een hoest met wit slijm.
zolang ik normaal blijf ademen is er niet veel aan de hand maar zodra ik diep adem probeer te halen lijkt het net alsof er een kettingzaag aan gaat 🙁
Dit is echt irritant helemaal omdat ik mezelf net helemaal had getraind voor het nieuwe seizoen voetballen. conditie zal wel afgebroken zijn door die … anti-biotica 🙁Ik las ook al ergens dat dit bij mensen voorkomt die niet in goede conditie zijn. dat is bij mij niet het geval ik doe hardlopen 5x per week fitness 3x en een voetbaltraining en zaterdag een wedstrijd. ik was voor mij doen in topvorm.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
24 augustus 2014 om 20:24Het kan een irritatie van je luchtwegen zijn. Een andere optie is kinkhoest.
Reageren
In beide gevallen zal antibiotica niet helpen. Ga dus terug naar je huisarts en vraag om een ander medicijn.