Zoeken Vraag het forum

neusspray

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik gebruik nu al jaren neusspray en wil er eens vanaf.

Nu heb ik gelezen dat je per neusgat kan afkicken en dit zou een week duren totdat het neusgat open zou gaan.

Maar nu ben ik ondertussen al met mijn tweede week bezig, kan dit langer duren dan een week? of helpt het gewoon niet?

4 reacties
    Reageren
    Tandor1

Het kan best wel langer duren dan 1 week.
    Probeer je neus te spoelen met zoutwater.

Reageren
    Anoniem

Ook dat had ik al geprobeerd maar dat helpt bij mij niet.

Had al bijna opgegeven omdat ik dacht en overal las dat het maar 1 week duurde.

Reageren
    Tandor1

Gewoon nog even volhouden.

Reageren
    Priscilla

ben nu in mijn tweede week zonder neusspray maar de rechterkant wil gewoon niet echt open! Na anderhalve week niet slapen heb ik gister toch alleen in mijn rechter neusgat kinder neusspray gespoten en maar een klein pufje ! En dat hielp gelijk pfff eindelijk een nacht geslapen maar ik vraag me af of mijn rechterneusgat überhaupt ooit open zal gaan zonder neusspray ! Ik heb zeker 25 jaar neusspray gebruikt en sinds anderhalve week cold turkey je zou verwachten dat je neus toch zou herstellen maar alles lijkt dus erger te worden ipv beter ! En doe vanalles om geen spray te gebruiken ( neusdouche zoutwater spray etc etc ) Maar goed ik ga een verwijzing vragen naar kno arts want huisarts neemt me niet serieus en zegt doodleuk stoppen met spray alsof dat de oorzaak is maar ik geloof dat niet want er zit geen enkele verbetering in alleen maar verslechtering en ben het nu zat! Ik kan gewoon niet door mijn mond ademen en krijg het stik benauwd!!

Reageren
Reageer op: neusspray
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.