Zoeken Vraag het forum

Heb ik reflux, maagbreuk?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • danny

Ik heb al een paar onderzoeken achter de rug bij huisdokter en KNO, en het resultaat was telkens dezelfde.
    Mijn symptonen zijn:

– soms eens een zure oprisping maar eigenlijk niet veel.
    – het opgeblazen maaggevoel
    – na het boeren , vooral na maaltijd soms wat zuur (heel minimaal)
    -s’ochtens zeer hese stem, in de loop van de dag ook wat schors maar niet altijd
    -Droge mond en keel
    – soms een licht brandend gevoel in de borststreek vooral s’avonds
    -wit/geel beslagen tong
    -lichte keelpijn soms, als keelpijn opkomt krijg ik ook soms meestal samen met lichte oorpijn
    – heb 1x een avond oorsuis gehad
    – soms taai slijm in de keel die moeilijk los doorslikbaar schijnt te zijn
    – soms een brokgevoel
    – ik heb redelijk veel ‘kleine’ boertjes die ik laat, altijd lucht maar heb de indruk dat er zuur mee komt omdat na het boeren het brandgevoel in borststreek (of ter hoogte van slokdarm in keel) opkomt voor ong. 30sec
    – 1x herpes infectie gehad in keel (was heel bizar) vastgesteld en behandeld door KNO
    – 3x angina gehad de laatste 6 mnd., mijn amandelen waren uiteindelijk wit van beslag en heel opgezwollen (zijn dan verwijderd) vastgesteld en behandeld door KNO

De resultaten van KNO (na 2x scopie via neus) geen schade aan stembanden, geen knobbeltjes, geen orzaak te vinden voor het heesheid probleem.
    KNO zei stress, en vroeg vaag of ik last van brandend maagzuur.
    Als het niet over ging moest ik teruggaan, ik heb in de laatste 6maanden meer of 25 dokterbzoeken gehad (eerst voor verkoudheid,dan angina paar kees, dan KNO, dan Amandelen eruit, dan weer controle, … dat ik het een beetje beu word en de klachten gewoon blijven (vooral het heesheid en lichte ontstekingen)

Reageer op: Heb ik reflux, maagbreuk?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.