Hallo,
Ik heb als me derde last van mij luchtwegen (astma ,veel longontstekingen ). Ook heb ik veel kno problemen gehad. Rond mij 7de werd het zo erg dat ze dachten cf ook omdat ik last heb van spijsvertingproblemen .De eerste testen (zweettest en onlasting controke) kwammen postief terug, hierop hebben ze gekenen naar mij dna maar gelukkig kwam het negatief terug. Naar lange periodes te tobben moest ik naar heidenheuvel. Ik heb er 4 maanden gezetten. Daar ben ik helemaal opgenapt en was ik na 9 maanden er na af van al mij medicijne.
Dit duurde tot 4 jaar geleden ik werd weer verkouden. Me astma kwam terug nu zit ik weer op alle medcijnen en mij astma is rustig. Alleen ik blijf last houden van chronise holte onstekingen ,ooronstekingen, erstig vernoeid (geen bloedarmoede),langduurige verkouden.
Ik ben naar huisarts en kno geweest maar die kunnen niks doen. Geen enkele antiboctia helpt. Ik ben nu 16 en ik kan niet uit of leuke dingen doen met vrienden om dat ik zo moe ben.
Hai, ik ken Heideheuvel van mijn jeugdjaren. Ik liep als kind ook te tobben met mijn gezondheid (astma) en ben 1x opgenomen geweest, terwijl mijn ouders vlakbij woonden. Op mijn 16e ben ik 6 maanden in Davos geweest om te kuren en sindsdien heb ik eigenlijk geen last meer, tenminste, geen aanvallen meer. Ik ben nu bijna 40. Ik gebruik nog steeds medicijnen, maar ben nooit meer zo stikbenauwd dat ik corticosteroïden nodig heb. Is er een kans dat je eventueel naar Davos kan, via Heideheuvel?
Groetjes
Nee , ik heb nammelijk geen allergies astma. Ik heb er dus geen baad bij. En gelukkige is het nu met de meciatie (2x sybicort 2x per dag) heb geen aanvallenn meer maar me no waarden was de laaste keer 37 .Ik nu meer van last de holtesonstekingen en verkoudheid.