Zoeken Vraag het forum

Zomaar ineens vaak bloedneus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Henk

IK heb nooit last van bloedneuzen gehad maar nu heb ik in de afgelopen 2 dagen al 4x een bloedneus gehad. Wat kan dit zijn.

10 reacties
    Reageren
    Sjurd

Heey 😉 ik ben hier wel een beetje de ervaringsdeskundige van de neus en bloedinge ;p

Een bloedneus is vaak gewoon een adertje dat gesprongen is dit kan komen door, warmte, stress, zelf door lopen.. Het zet druk op je neus…

Ik heb het ook gehad, gewoon een afspraak maken bij de KNO en die laat een korreltje vallen op dat bloedvatje en het krimpt in elkaar… Voel je niets van. Alleen achteraf een beetje een naar gevoel in je neus voor een paar uur. Maar dan is het gepiept 😉

Reageren
    Anoniem

Sjurd? Moet je dan ook in het ziekenhuis liggen?

Reageren
    John (moderator)

Aangezien het berichtje van Sjurd al uit 2012 stamt, zal ik antwoorden.
    Nee, je hoeft daarvoor niet in het ziekenhuis te liggen of te blijven. Je kunt meteen naar huis.

Reageren
    Anoniem

Is dat het enige want ik heb ineens vaak een bloedneus en voel me zwak

Reageren
    John (moderator)

Ga dan eens met de klachten naar je huisarts.

Reageren
    Help!

mijn broer heeft vaak bloedneuzen en hij zegt dat het niets is alleen ik ben best bezorgt, als hij van binnen naar buiten komt heeft hij standaard een bloedneus ook voelt hij zich licht in zijn hooft, de laatste keer heeft hij 23 min lang een bloedneus gehad ik heb hem aAn aangeraden om even langs de huisarts te gaan alleen hij zegt dat dat nie hoeft. Ik ben pas 13 en ik weet nie wat ik moet doen.

Reageren
    John (moderator)

Jij moet ook niets doen. Hij moet wat doen: naar de dokjer gaan

Reageren
Reageer op: Zomaar ineens vaak bloedneus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.