Cholesteatoom: operatie

Mij kno arts heeft de laatste keer een MRI scan en CT scan laten maken omdat hij niet zeker was of het was teruggegroeid. Ruim 5 jaar geleden heb ik de eerste operatie gehad aan mijn rechteroor. Inmiddels 4 operaties verder. 2 links en 2 rechts, afgelopen 23 oktober geopereerd aan mijn rechteroor. Ik heb titanium gehoorbeentjes omdat mijn gehoorbeenketen was aangetast door het cholesteatoom. Krijg je een paspoortje bij. Vandaag de sponsjes uit mijn oren laten verwijderen en het geluid is goed. Ik ben vrij snel weer gaan werken omdat ik weinig last had en niet misselijk of duizelig ben geweest, Nu moet ik wel zeggen niet hele dagen gewerkt. Verder ervaar ik weinig last na de operaties. Ik hoop echter wel dat het nu niet meer nodig is, ik loop om het half jaar bij de kno arts en heb wel een piep over gehouden aan mijn linkeroor. Over 2 maand een hoortest, dan gaan we zien of mijn gehoor achteruit is gegaan, voor nu ben ik tevreden en blij dat deze kno arts snel ingreep.

Reactie
Reageer op: Cholesteatoom: operatie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief