Zoeken Vraag het forum

Na een week nog duizelig oor uitspuiten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Deb

Ik heb vorige week mijn oren laten uitspuiten. Eerst hoorde ik mijn hartslag in mijn oor, werd veroorzaakt door oorsmeer. Daarna werd ik doof, maar gelukkig is de prop eruit en kan ik weer normaal horen.
    Ik ben nu bijna 1 week na het oor uitspuiten nog wat duizelig, is dat normaal? En hoe lang kan dit duren?
    Volgende week ga ik vliegen, kan dit kwaad? Overmorgen sowieso even naar de huisarts

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Beter om dat even met de dokter te bespreken nadat die naar je oor heeft gekeken

Reageren
    Deb

Naar de huisarts geweest, mijn gehoorgang is wat geïrriteerd, nu zure druppels gekregen, hoop dat het helpt. Kan gelukkig wel gewoon vliegen volgende week

Reageren
    cindy

mijn oren zijn donderdg leeggespoten,,,,vrijdag daag werken, hoorde almaal geluiden nieuwe werd er ambetant van,,,gans dag gewerkt, voeld me nie volledig ok maar toch, maar dan na ganse dag, in me auto in fille ineens zweten, braakneigingen echt mottig, da is geleden van 2006 toen ik nog migraine had, zodus wist ik da nie ok was,,,en dan ineens moe enorm moe maar had de nacht ervoor ook nie kun slapen,,,nu vandaag gans dag gevoel da ik aanvallen ging krijgen heb er ook paar gehad en kon nie tegen het licht, tegen de valavond is alles wa beginnen beteren,,,,is dit normaal want benduizelig hoelang ga dit duren

Reageren
Reageer op: Na een week nog duizelig oor uitspuiten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.