Pijn na oren uitspuiten

Hoi allemaal,

Na aantal dagen een verstopt en doof linker oor gehad te hebben. Heb ik gisteren (donderdag) mijn oor uitgespoten. Mijn oor was al jeukerig en beetje pijnlijk. Maar sinds donderdag op vrijdag nacht, doet hij alleen maar zeerder. Mijn oor is 3x uitgespoeld, waarna ik sinds dien alles weer uitstekend hoor. Alleen deze pijn zit toch wel op een 7,5. Heb mijn zus er even na laten kijken, en het enige wat zij kon zien was dat mijn gat vernauwder en opgezwollen is. Mijn vraag aan jullie, is dit normaal? Slapen op dit oor gaat totaal niet, ga bijna door de grond.

Alvast bedankt,

Reageer

Heb ik gisteren (donderdag) mijn oor uitgespoten.

Wie heeft dat oor uitgespoten? Heb je dat echt zelf gedaan? Hoe en waarmee?

Reageer

Oh nee, de dokters assistente. Staat er idd niet heel duidelijk. Zij heeft dit gedaan met z'n waterpomp apparaatje. Schijnt de nieuwste techniek te zijn.

Reageer

Misschien is er dan toch net iets te veel druk geweest. Op zich kun je daar wel even last van hebben na het uitspuiten van het oor. Als de klachten echter zo erg zijn en blijven moet je toch even naar de dokter. Toch even het oor laten nakijken. Dus als het vandaag niet minder wordt ga dan even naar de huisartsenpost. Gebruik eventueel een paracetamol om de ergste pijn te dempen

Reageer
Reageer op: Pijn na oren uitspuiten
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief