- Hans15 april 2024 om 15:22
Hey mijn neus is hard tegen een deur gekomen waarbij ik een bloedneus kreeg en een dikke neus. Wat mij opvalt is dat mijn linker neusgat letterlijk dik is door verdikking aan de binnekant van mijn neus. Zou dit door een verplaatsing van een neustussenschot kunnen komen?
Bij HA geweest die gaf aan niks geks te zien zoals een breuk of verplaatsing maar ik heb mijn twijfels. Kan helemaal niet meer ademen door mijn neus11 reactiesReagerenHans15 april 2024 om 15:24Hans15 april 2024 om 15:25Lijkt dit meer op een zwelling aan de binnekant van de neus waardoor ik niet kan ademen door mijn neus. Of lijkt dit op een verplaatste neustussenschot /gebroken neus
ReagerenSuus15 april 2024 om 15:44Vraag je huisarts doorgestuurd te worden voor een röntgenfoto, via een forum kun je geen breuk vaststellen of uitsluiten
ReagerenHans15 april 2024 om 15:44Zoals je ziet op foto is er verdikking binnen de neus en de uiteinde neusgat is dicht door iets wat uitsteekt.. is dat een zwelling of is er iets gebroken verolaatst??? Aub kunt u mij helpen
ReagerenHans15 april 2024 om 15:46Ga ik doen heb morgen afspraak bij de HA.
Reageren
Maar is het normaal dat ik niet kan ademen door mijn neus bij een kneuzing?
Of moet er dan persee iets gebroken/verschoven zijnSuus15 april 2024 om 15:55Er hoeft niks gebroken te zijn.
Reageren
Zwelling kan er voor zorgen dat er minder lucht langs kanHans15 april 2024 om 16:01Ziet u iets raars aan de foto buiten een zwelling? Lijkt dit op een neustussenschot verplaatsing?? De symptonen komen wel overheen..
ReagerenSuus15 april 2024 om 16:49Aan de hand van een foto kun je dat niet zeggen.
Reageren
Daarvoor ben je onderzoek door een arts nodig.Hans15 april 2024 om 18:51Klopt dank u
Reageren
Ik ben zondag langs huisartspost geweest hij zag geen aanleiding voor een breuk of iets volgens hem was het een zwelling aan de binnekant van me neus waardoor me neus zwaar verstopt zijn. Klopt het dat het dan als de zwelling wegtrekt ik ook weer normaal kan gaan ademen? Of duurt dat langHans15 april 2024 om 18:57En is het normaal dat mijn beide neusgaten dicht zitten? Kan al 3 dagen niet door me neus ademen word er echt gek van
ReagerenSuus15 april 2024 om 18:57Dat klopt,.
Reageren
Hoe lang dat duurt, kan niemand voorspellen helaas .