- Diego7 maart 2024 om 14:15
Ik ben afgelopen week erg ziek geweest ( veel hoesten slijm ophoesten ) had 1 avond koortd en daarna ging het aardig beter ben nu alleen nog verkouden en een hoestje. Nu werd ik wakker en hoeste ik een bende bloed bij me slijm komt dit dan vanuit me keel of uit me longen en moet ik me ff laten checken?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 maart 2024 om 16:45Dat zal uit de keel komen door het hoesten
ReagerenElieferd25 april 2025 om 09:42Ik ben de afgelopen drie dagen ziek. Geïrriteerde keel en slijm spugen met bloed. Huisarts had ernaar gekeken en zei dat mijn keel rood uitzag. Komt ’t spugen met bloed door mijn keel of toch van mijn longen waar ik zo bang van ben…
Reageren
Alvast dankElieferd25 april 2025 om 09:44Dit is ’t slijm met bloed zie bijlage
ReagerenSuus25 april 2025 om 11:23Geen foto, maar het is via een forum sowieso niet te beoordelen waar het vandaan komt.
Reageren
Dat was een vraag voor je huisarts geweest.John (moderator)
25 april 2025 om 17:58Als je bloed ophoest uit de longen is dat rood en schuimend en daar k4rijg je het dus ernstig benauwd van en gaat dus flink hoesten
Reageren
Jouw bloed komt uit de keelLina19 november 2025 om 15:02Goeiedag ben geschrokken in de ochtend voel me beetje ziek keelpijn verkouden beetje hoest ineens in de ochtend moest ik hoesten kwam dit eruit kom dit nou uit me keel longen ben geschrokken moet ik na de dokter
ReagerenLina19 november 2025 om 15:02Goeiedag ben geschrokken in de ochtend voel me beetje ziek keelpijn verkouden beetje hoest ineens in de ochtend moest ik hoesten kwam dit eruit kom dit nou uit me keel longen ben geschrokken moet ik na de dokter
Reageren