Zoeken Vraag het forum

Bloed in me spuug

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Diego

Ik ben afgelopen week erg ziek geweest ( veel hoesten slijm ophoesten ) had 1 avond koortd en daarna ging het aardig beter ben nu alleen nog verkouden en een hoestje. Nu werd ik wakker en hoeste ik een bende bloed bij me slijm komt dit dan vanuit me keel of uit me longen en moet ik me ff laten checken?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal uit de keel komen door het hoesten

Reageren
    Elieferd

Ik ben de afgelopen drie dagen ziek. Geïrriteerde keel en slijm spugen met bloed. Huisarts had ernaar gekeken en zei dat mijn keel rood uitzag. Komt ’t spugen met bloed door mijn keel of toch van mijn longen waar ik zo bang van ben…
    Alvast dank

Reageren
    Elieferd

Dit is ’t slijm met bloed zie bijlage

Reageren
    Suus

Geen foto, maar het is via een forum sowieso niet te beoordelen waar het vandaan komt.
    Dat was een vraag voor je huisarts geweest.

Reageren
    John (moderator)

Als je bloed ophoest uit de longen is dat rood en schuimend en daar k4rijg je het dus ernstig benauwd van en gaat dus flink hoesten
    Jouw bloed komt uit de keel

Reageren
    Lina

Goeiedag ben geschrokken in de ochtend voel me beetje ziek keelpijn verkouden beetje hoest ineens in de ochtend moest ik hoesten kwam dit eruit kom dit nou uit me keel longen ben geschrokken moet ik na de dokter

Reageren
    Lina

Goeiedag ben geschrokken in de ochtend voel me beetje ziek keelpijn verkouden beetje hoest ineens in de ochtend moest ik hoesten kwam dit eruit kom dit nou uit me keel longen ben geschrokken moet ik na de dokter

Reageren
Reageer op: Bloed in me spuug
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.