- Mike23 oktober 2023 om 19:50
Goedenavond
Ik heb een vraag ik was op de wc en spuugde in wc lukte niet ik schraapte toen keel ..allemaal bloed innslijm
Nu twijfel ik of ik nou vanuit longen deed schrapen of keel ben helemaal in paniek..heb net in neus gekeken met wattenstaaf zat mini rood vlekje op met bloed ..kan bloed met slijm vanuit neus tijdje in keel zitten of moet ik zorgen maken dat vanuit longen komt7 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 oktober 2023 om 19:54Je kunt niet vanuit je longen schrapen. Dat doe je alleen maar via de keel. Het kan vanuit de neus komen. En blijf met wattenstaafjes uit je neus. Je veroorzaakt zo zelf klachten waardoor je dan weer in paniek schiet
ReagerenMike23 oktober 2023 om 19:57Dus loopt niet vanuit longen keel in dan dat slijm het was ook super helder slijm met heel vers bloed
ReagerenJohn (moderator)
23 oktober 2023 om 19:58Nee, dat komt niet uit de longen
ReagerenMike23 oktober 2023 om 20:00ik zit ook niet hele tijd met wattenstaafje in neus .maar wilde kijken of ergens bloed zat ..en heb rond etenstijd ook tanden geflost dat bloede ook kan dat zo lang in keel blijven zitten of is dat onmogelijkÂ
ReagerenJohn (moderator)
23 oktober 2023 om 20:16dat zou kunnen
ReagerenMike23 oktober 2023 om 20:42Dus dat het vanuit de longen komt is niet aan de orde dus
ReagerenJohn (moderator)
23 oktober 2023 om 20:48Volgens mij had ik dat al 2 x geschreven
Reageren