Hoi, ik heb deze winter een paar keer gehad (zoals vanochtend) dat ik een bloedsmaak proefde in de ochtend na wakker worden. Vaak na een paar keer slikken/water drinken ging de smaak wel weg en kwam ook niet meer terug. Nu vanochtend schraapte ik m’n keel en spuugde ik dit uit en zag ik dat het helemaal roze van kleur was. Wat kan dit zijn? Ik heb het dus pas sinds deze winter en dus ook niet iedere ochtend. Ik hoor het graag!!
Lees eens de andere topics door over hetzelfde onderwerp. Daar staan allerlei mogelijke oorzaken in.
En wil je weten wat specifiek bij jou de oorzaak is, maak dan een afspraak bij de huisarts zodat die kan kijken waar het bij jou vandaan komt.
Ik kan niet per se voorbeelden vinden van wat het mogelijk kan zijn eigenlijk.. heb je geen tips of ideeen? Heb geen wondjes, hoest niet oid
Als je veel/vaak je keel schraapt kan er een heel klein bloedvaatje stuk gaan
Dit doe ik niet per se vaak. Zeker niet vaker dan een gemiddeld persoon.. het is ook juist alleen in de ochtend na het slapen (denk niet dat ik mijn keel in de nacht schraap..)
Dus weet niet wat anders een oorzaak is?😅 is bij (long)kanker dat bloed in slijm heel de dag door of ook alleen ‘s ochtends