- Anoniem11 april 2018 om 11:13
Hallo,
Ik ben 25 jaar jong, sochtends als ik wakker ben voordat ik mijn tanden ga poetsen dan spuug ik altijd in de spoelbak. Als ik een paar keer spuug in de spoelbak en nieuwe spuug wil maken in mijn mond met een soort druk dan komt er lichte bloed in mijn spuug.
als ik normaal spuug zonder druk met de spuug die al in mijn mond is, is er niks aan de hand.
Morgen heb ik al een afspraak bij de tandarts, ik ga eerst laten controleren of het door mijn tandvlees is.
Zijn jullie hier bekend mee ?Ik voel me heel ongerust en denk hele tijd dat het iets ergs is.
Mvg,
8 reactiesReagerenAntje11 april 2018 om 13:12John (moderator)
11 april 2018 om 13:17je moet gewoon een stoppen met het aanzuigen van speeksel ’s ochtends. Waarschijnlijk komt het uit je tandvlees. nergens goed voor
ReagerenAntje11 april 2018 om 13:21Hallo Tandor,
Als eerst wil ik je bedanken voor het reageren met je bericht. Ik denk zelf ook dat het door mijn tandvlees komt, ik heb gelukkig morgen om 16.00 uur een afspraak bij de tandarts.
Het klinkt ook logisch dat het aanzuigen van speeksel bloed kan opleveren als je tandvlees slecht is denk ik zelf ook.
Nadat ik heb aangezuigd van speeksel ben ik er met een wattenstaafje langs mijn tanden geweest maar dan zie ik helaas geen bloed.
Kan het zijn dat het bloed alleen met het aanzuigen van speeksel vrij komt door de druk en wanneer ik met een wattenstaafje er langs ga dat er dan geen bloed vrij komt omdat er geen druk is ?
Mvg,
Antje
ReagerenJohn (moderator)
11 april 2018 om 13:24Dat zou kunnen… Er hoeft dan nog niet eens wat mis te zijn met je tandvlees. Als je maar hard aanzuigt…. neem eerst een slokje water en spoel je mond
ReagerenBas28 februari 2022 om 06:46Beste Antje hoe is het allemaal afgelopen? Want ik heb namelijk precies het zelfde probleem.
Mvg
ReagerenIk24 juni 2022 om 02:41Ja ben benieuwd want mijn zoon heeft al een week last van bloed in speeksel
Wanneer hij in de wasbak spuugt komt er bloed bij in speekselWie heeft dit en wat kan het zijn
ReagerenIk24 juni 2022 om 02:41Wat heeft u precies
ReagerenPeter23 maart 2023 om 20:53Ja maar dat heb ik ook maar doe je in je slaap
Reageren