- Luchia17 december 2023 om 14:57
Hallo,
Ik heb sinds Augustus een raar gehoord het hoort wat gedempter minder vol alsof ik watten in me oren heb. Ik heb al een gehoortest gehad omdat mijn oorsuizen ook meer naar de voorgrond kwamen, Ik heb ook al langere tijd een soort van droog gevoel in me keel, Droge hoest en het gevoel alsof ik me keel moet schapen/hoesten, Me stem verandert dan soms ook even weer. Op het moment heb ik een enorme druk op de zijkant van me gezicht en over de bovenkant van me hoofd heen. In me gezicht pijn bij me wangen en rond om me oren. Dokter heeft verder niet gekeken naar me neus en keel, Alleen naar me eczeem in me gehoorgangen, Zou dit een allergie kunnen zijn al mijn symptomen ?
8 reactiesReagerenLuchia17 december 2023 om 14:58Vergat erbij te vermelden dat de pijn ook in me tanden zit, Een soort van gevoelige tanden
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2023 om 18:24Een gevolg van de eczeem dus
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2023 om 18:25ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de KNO arts
ReagerenLuchia17 december 2023 om 21:07Ik ben al bij de KNO geweest die heeft dus alleen naar de eczeem gekeken en niet naar de rest
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2023 om 21:09Ga dan terug naar de KNO arts
ReagerenLuchia18 december 2023 om 15:20Ik heb ook sinds ik last heb van het rare gehoor ook last van enorm veel pijn in me nek. Kan het ook komen door te veel spierspanning dat me gehoor wat anders is op het moment. De fysiotherapeut gaf wel aan dat ze ook veel spanning rond om me kaak kon zien
ReagerenLuchia21 december 2023 om 12:52Ik ben gisteren bij een chiropractor geweest omdat ik ook veel nek en rugpijn heb, Nu blijkt me hele nek eigenlijk op de scans onder spanning te staan zou dit misschien mogelijk de oorzaak kunnen zijn van mijn watten in me oren gevoel ?
ReagerenJohn (moderator)
21 december 2023 om 18:16dat zou kunnen
Reageren