Zoeken Vraag het forum

Opgezwollen Tangamandel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tongamandel

Goedendag, Ik ben een paar weken geleden naar de KNO geweest omdat ik een brok in me keel/ Dicht geknepen hals had. Ook was ik erg vermoeid en heb ik last van een pijnlijke lymfklier in me hals.
    Echt sprake van keelpijn heb ik niet maar wel een constant drukkend gevoel op mijn keel/hals, En krijg het hierdoor erg benauwd voornamelijk als ik op mijn rug in bed lig en buk.

Hieruit is naar boven gekomen dat ik last van een Opgezwollen Tong amandel heb, HA dacht aan spanningsuiting en deed alsof ik me aanstelde terwijl ik in 10 jaar 2x langs ben geweest.
    Ik heb een AB kuur gekregen van een week maar die mocht niet baten helaas en eigenlijk worden de klachten alleen maar erger vooral brok in keel & vermoeidheid. Ook begin ik er een beetje oorpijn bij te krijgen wat me ook zorgen baart.
    Dus zou ze er graag uit hebben maar er is erg weinig over te vinden helaas vandaar dat ik me vragen hier achterlaat hoop dat er lotgenoten zijn die hun ervaring kunnen delen.

Welke klachten ervaren jullie ?

Hadden jullie ook last van de hals of alleen de keel zelf ?

Hoe was de operatie en herstel nadien? ( is het de moeite waard)?

Het begint me aardig te slopen na 3/4 maanden en zou erg graag jullie ervaringen lezen.

Reageer op: Opgezwollen Tangamandel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.