John (moderator)
21 mei 2018 om 09:21Ik denk dat je met de tandenborstel een wondje hebt gemaakt in je keel. Als de klachten aanhouden, ga dan even naar de huisarts en lat ernaar kijken
Hoi19 augustus 2018 om 18:03ik heb er nu sinds 2 dagen last van en weet precies wat je bedoeld ik moet zelf niet overgeven.
Ik zou als ik jou was naar de huisarts gaan want een maand is best wel lang misschien kan hij hem er dan uithalen of ziet hij dat het helemaal geen haar is maar iets anders
ik hoop voor je dat het snel weggaat!!
ReagerenHeey13 januari 2019 om 20:52Ik heb nu ook last van iets in mijn keel
Heb al 2 lepels honing geprobeerd en een sneetje wit brood. Het is echt een vreselijk gevoel. Ik heb echt braakneigingen erdoor… Zeker onder de examenperiode is dit frustrerend
ReagerenAnoniem14 mei 2019 om 23:07Ik heb het zelfde probleem. Bij mij is er ook achter de huig een wat rodere ader te zien. Denk dat dat het gevoel van de haar in de keel is.
ReagerenAlias8 oktober 2019 om 23:54Ik heb ook het gevoel van een haar in mijn keel maar nu zag ik dat daar een wat dikkere ader loopt achter in mijn keel maar gaat het vanzelf weg of wat kan ik doen??
ReagerenFay24 december 2020 om 10:56Hoi ik heb een haar in mijn keel,
Reageren
Ik heb peperkoek geprobeerd en het hielpJohn (moderator)
24 december 2020 om 13:12Ik denk niet dat het een haar is. Dat zou dan al weg zijn. Het kan een kleine beschadiging of een irritatie zijn
ReagerenAnoniem23 december 2024 om 14:28ik heb denk ik een haar in mijn keel krijg het niet weg wat nu?
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2024 om 16:41Dat zou dan na eten en drinken weg moeten zijn.
Reageren