- Anoniem30 januari 2015 om 15:26
Hallo,
Ik heb al maanden last van het gevoel alsof er een haar in mijn keel zit.
Ik moet meer dan regelmatig overgeven wanneer ik slik of praat.De ene keer is het gevoel er wel, de andere keer niet.
Ik heb de haar nog nooit gezien, alleen maar gevoeld.
Het voelt alsof hij bij mijn huig zit, maar de andere keer voelt het weer alsof hij tegen de achterwant van mijn slokdarm aan zit.Eten helpt niet, drinken ga ik juist weer van overgeven/kokhalzen.
Ik heb een wattenstaafje geprobeerd, maar zodra ik mijn mond ver open doe moet ik ook kokhalzen.Kan iemand mij helpen, of moet ik er mee naar de huisarts?
Kokhalzen is bekend bij mij, komt door stress…Alvast bedankt voor jullie reactie!
10 reactiesReagerenIk30 november 2016 om 09:56Hoe gaat het met je haar in de keel gevoel
ReagerenChan14 maart 2018 om 19:27Wat hielp er nou heb precies het zelfde
Reagerentrees16 juni 2019 om 22:37ik heb al een week hetzelfde gevoel…heel irritant …wat kan ik doen?
ReagerenJohn (moderator)
16 juni 2019 om 22:52Neem zo nu en dan een lepeltje honing
ReagerenChaima RC31 maart 2020 om 04:04Weet. niet keel ik ben bang?
ReagerenRob31 maart 2023 om 00:32Allergische voor dieren. Vooral van honden. Ik heb het ervaren. Verder is niets ernstigs.
ReagerenEsmee13 februari 2024 om 23:34Ik heb precies hetzelfde, tandenpoetsen triggert het enorm maar nu heb ik het ook vaker overdag.
ReagerenPiet21 maart 2025 om 22:30Iemand al een oplossing voor dit probleem? Ik heb sinds een maand precies hetzelfde. Alsof er een haar in me keel zit. Elke keer op een andere plek maar vooral links. Niks helpt. Eten, drinken, spoelen, hoesten enz enz. Iemand al een oplossing gevonden hiervoor ?
ReagerenDanny6 mei 2025 om 15:24Net hetzelfde probleem …
ReagerenHooii17 juni 2025 om 00:52Ook hier hetzelfde probleem , voel alsof er een haar achter in me keel zit of op het einde van mij tong … ook ziet mij tong er raar uit qua kleur
Reageren