Zoeken Vraag het forum

Gezwollen één zijdige keel amandel met witte plekken.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ronald

Beste John,

Het lijkt dat het hele gedoe weer helemaal opnieuw begint. Na de antibiotica werd de amandel aanzienlijk beter maar nu inmiddels zit die weer onder de witte vlekken met rode randen eromheen. Mijn vriendin zegt dat het waarschijnlijk Tonsilstones zijn maar ik vind het er niet echt op lijken. Ook ben ik behoorlijk moe. Moet ik dit gewoon aankijken of weer terug naar de dokter?

Vriendelijke groet

John (moderator)

Ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de KNO arts

Reageren
    Ronald

Oke ga ik doen, bedankt voor het advies. Maar aangezien de antibiotica hielp de vorige keer lijkt het me heen kanker of dergelijke toch? Want de gedachten nemen even een loop met me.

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft dan met kanker helemaal niks te maken. Beetje overdreven om je daar zorgen over te maken

Reageren
    Ronald

Oke bedankt, ja sorry man. Soms lees je teveel op internet. Ik ga naar de KNO arts. Fijne dag nog.

Reageren
    John (moderator)

Dr. Google is een slechte raadgever hoor. Daar kun je beter van wegblijven, want als je googled op bloedneus ben je bij google al bijna dood

Reageren
    Mirella

Hoi Ik heb in mijn keel geen amandelen meer (zijn verwijderd)
    toch zit er nu een klein randje achter in mijn keel met een wit kratertje. Soms gevoel van brok in keel en droge keel.
    Is dit een gek plekje ? moet ik me zorgen maken ?

Reageren
    Ari

Ik heb vandaag geconstateerd wat witte bolletjes op mijn amandel, het ziet raar uit. Ik heb al 4 maanden last van kriebel hoest.
    Ik maak me zorgen.
    Zouden iemand hier meer van weten?

Reageren
Reageer op: Gezwollen één zijdige keel amandel met witte plekken.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.